Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства
Мерчандайзинг как комплексное средство повыщения эффективности деятельности предприятия Merchandising complex as a means of increasing the effectiveness of the Company |
|
Creator |
Величко, Д. М.
Розумей, С. Б. Величко, Д. М. Розумей, С. Б. Velichko, D. Rozumey, S. |
|
Subject |
імпульсивні покупки
викладка товару импульсивные покупки выкладка товара impulsive purchases display of goods |
|
Date |
2013-11-29T12:23:14Z
2013-11-29T12:23:14Z 2010 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Величко, Д. М. Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства / Д. М. Величко, С.Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 76-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 2010 р. – К.: НУХТ, 2010. - Ч. І. - C. 77.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11675 |
|
Language |
uk_UK
|
|