Запис Детальніше

Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства
Мерчандайзинг как комплексное средство повыщения эффективности деятельности предприятия
Merchandising complex as a means of increasing the effectiveness of the Company
 
Creator Величко, Д. М.
Розумей, С. Б.
Величко, Д. М.
Розумей, С. Б.
Velichko, D.
Rozumey, S.
 
Subject імпульсивні покупки
викладка товару
импульсивные покупки
выкладка товара
impulsive purchases
display of goods
 
Date 2013-11-29T12:23:14Z
2013-11-29T12:23:14Z
2010
 
Type Thesis
 
Identifier Величко, Д. М. Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства / Д. М. Величко, С.Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 76-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 2010 р. – К.: НУХТ, 2010. - Ч. І. - C. 77.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11675
 
Language uk_UK