Особливості формування організаційної культури, як елементу іміджу підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування організаційної культури, як елементу іміджу підприємства
|
|
Creator |
Харченко, М.С.
|
|
Subject |
організаційна культура
организационная культура organizational culture діяльність підприємства деятельность предприятия activities of the enterprise |
|
Description |
Ефективність діяльності організації залежить від філософії, ідеології управління і корпоративної культури. Організаційна культура покликана сформувати діловий імідж підприємства, який відповідатиме сучасним вимогам соціуму. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33222 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-29T14:05:05Z
2013-11-29T14:05:05Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Харченко, М.С. Особливості формування організаційної культури, як елементу іміджу підприємства [Текст] / М.С. Харченко ; наук. кер. В.В. Мартинець // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33222 |
|
Language |
uk
|
|