Запис Детальніше

Особливості формування організаційної культури, як елементу іміджу підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування організаційної культури, як елементу іміджу підприємства
 
Creator Харченко, М.С.
 
Subject організаційна культура
организационная культура
organizational culture
діяльність підприємства
деятельность предприятия
activities of the enterprise
 
Description Ефективність діяльності організації залежить від філософії, ідеології управління і корпоративної культури. Організаційна культура покликана сформувати діловий імідж підприємства, який відповідатиме сучасним вимогам соціуму.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33222
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-29T14:05:05Z
2013-11-29T14:05:05Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Харченко, М.С. Особливості формування організаційної культури, як елементу іміджу підприємства [Текст] / М.С. Харченко ; наук. кер. В.В. Мартинець // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33222
 
Language uk