Запис Детальніше

Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку(з досвіду роботи)

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку(з досвіду роботи)
Использование медиаобразовательных ресурсов в процессе формирования полоролевого поведения у детей-сирот с нарушениями психофизического развития (из опыта работы)
The use of media educational resources in the process of formation of gender-role behavior of orphans with psychophysical development disorders (based on work experience)
 
Creator Мельниченко, Мар’яна Вікторівна
Хованова, Олена Анатоліївна
 
Subject медіаосвітні ресурси
статеворольова поведінка
діти-сироти з порушеннями психофізичного розвитку
презентація
 
Description Рассмотрены современные подходы к эффективности использования медиаобразовательных ресурсов в специальном учебном заведении. Приведены примеры из опыта проведения медиапрезентаций в процессе учебно-воспитательной работы по формированию полоролевого поведения у детей-сирот с нарушениями психофизического развития. Указаны цели применения медиапрезинтаций в своении учебно-познавательного материала.
The article describes the modern approaches to the efficient use of media educational resources in special education. The experience of conducting media presentations in the process of teaching and education aimed at the formation of gender-role behavior of orphans with psychophysical development disorders is discussed. The aims of the use of mediapresentations in the process of learning are defined.
Розглянуто сучасні підходи щодо ефективного використання медіаосвітніх ресурсів у спеціальному навчальному закладі. Наведено приклади з досвіду проведення медіапрезентацій у процесі навчально-виховної роботи щодо формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку. Вказано цілі впровадження медіапрезинтацій при засвоєнні навчально-пізнавального матеріалу/
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-02T12:55:30Z
2013-12-02T12:55:30Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мельниченко, М. В. Використання медіаосвітніх ресурсів у процесі формування статеворольової поведінки у дітей-сиріт з порушеннями психофізичного розвитку (з досвіду роботи) / М. В. Мельниченко, О. А. Хованова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 37–44. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3594
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка