Запис Детальніше

Медіаосвітня гра як засіб формування життєвої компетентності розумово відсталих дітей дошкільного віку

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Медіаосвітня гра як засіб формування життєвої компетентності розумово відсталих дітей дошкільного віку
Медиаобразовательная игра как средство формирования жизненной компетентности умственно отсталых детей дошкольного возраста
The media-educational game as the means of the development of the life-competence of mentally retarded preschool children
 
Creator Гладченко, Ірина Вікторівна
 
Subject розумово відсталі діти дошкільного віку
медіаосвітня гра
життєва компетентність
 
Description Рассмотрена современная проблема внедрения медиаобразовательных технологий в педагогическую деятельность дефектолога с целью оптимизации потенциала коррекционного обучения, формирования и развития социально-адаптационных навыков у умственно отсталых детей дошкольного возраста. Рекомендовано использование в специальном дошкольном учреждении разработанных на основе модифицированого медиаматериала новых медиаобразовательных игр.
The article highlights the introducing of modern technologies of media education in praxis of speech pathologists with the aim of optimization of correctional education. Special attention is given to the problem of formation and development of social and adaptive skills of the mentally retarded preschool children. The author suggests using new media-educational games based on modified media materials in special preschool establishments.
Розглянуто проблему впровадження медіаосвітніх технологій у педагогічну діяльність дефектолога з метою оптимізації потенціалу корекційного навчання, формування та розвитку соціально-адаптаційних навичок в розумово відсталих дітей дошкільного віку. Рекомендовано застосування в спеціальному дошкільному закладі розроблених на основі модифікованого медіа матеріалу нових медіаосвітніх ігор.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-02T12:59:01Z
2013-12-02T12:59:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гладченко, І. В. Медіаосвітня гра як засіб формування життєвої компетентності розумово відсталих дітей дошкільного віку / І. В. Гладченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 73–77. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3601
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка