Запис Детальніше

Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу
Медиаобразование как направление учебно-воспитательного процесса
Media education as a direction of the educational process
 
Creator Козир, Людмила Миколаївна
 
Subject шкільна медіаосвіта
навчання
виховання
медіакультура
мультимедійні технології
 
Description На положительном опыте работы Армянской общеобразовательной школы № 1 в автономной республике Крым (АРК) показано, что школьное медиаобразование должно быть направлено на воспитание сознательного, компетентного, творческого потребителя медийной информации, стимулирование развития специальных знаний, умений, навыков в сфере медиа.
On the basis of successful experience of the Armenian school № 1 (of the ARC), it is shown that school media education should be aimed at the development of a conscious, competent, creative consumer of media information. It should also be aimed at the encouragement of the development of specific knowledge and skills in the field of media.
На позитивному досвіді роботи Армянської загальноосвітній школі № 1 в автономній республіці Крим (АРК) показано, що шкільна медіаосвіта має бути спрямована на виховання свідомого, компетентного, творчого споживача медійної інформації, стимулювання розвитку спеціальних знань, умінь, навичок у сфері медіа.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-12-02T13:00:01Z
2013-12-02T13:00:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Козир, Л. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу / Л. М. Козир // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 81–85. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3603
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка