Запис Детальніше

Дослідження стану змін у маркетинговій діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження стану змін у маркетинговій діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі
 
Creator Аронова, В. В.
 
Subject маркетингова діяльність
зміни у маркетинговій діяльності
адміністрування зміни у маркетинговій діяльності
інформаційно-аналітичне забезпечення
стан маркетингової діяльності
658.8
 
Description У статті розглянуто підходи до оцінки стану маркетингової діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі, запропоновано авторську методику оцінки, а також подано результати досліджень змін у стані маркетингової діяльності на різних на підприємствах м'ясопереробної галузі.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-02T07:20:40Z
2013-12-02T07:20:40Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Аронова В. В. Дослідження стану змін у маркетинговій діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Аронова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
 
Language uk