Дослідження стану змін у маркетинговій діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження стану змін у маркетинговій діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі
|
|
Creator |
Аронова, В. В.
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
зміни у маркетинговій діяльності адміністрування зміни у маркетинговій діяльності інформаційно-аналітичне забезпечення стан маркетингової діяльності 658.8 |
|
Description |
У статті розглянуто підходи до оцінки стану маркетингової діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі, запропоновано авторську методику оцінки, а також подано результати досліджень змін у стані маркетингової діяльності на різних на підприємствах м'ясопереробної галузі.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-02T07:20:40Z
2013-12-02T07:20:40Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аронова В. В. Дослідження стану змін у маркетинговій діяльності на підприємствах м'ясопереробної галузі [Електронний ресурс] / В. В. Аронова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187 |
|
Language |
uk
|
|