Використання вкладених тестів для дистанційного навчання з математики
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання вкладених тестів для дистанційного навчання з математики
Использование вложенных тестов для дистанционного обучения по математике Using of nested tests for distance learning in mathematics |
|
Creator |
Волчанский, Владимир Владимирович
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
Для організації онлайнового навчання з математики виникає необхідність визначити вхідні знання, уміння та навички учня (студента). Інакше навчання буде неефективним. Традиційні тести, пристосовані для цієї мети будуть занадто громіздкими. Тому ми пропонуємо використовувати так звані «вкладені тести».
Для организации онлайнового обучения по математике возникает необходимость определить входные знания, умения и навыки ученика (студента). Иначе обучение будет неэффективным. Традиционные тесты, предназначенные для этой цели будут слишком громоздкими. Поэтому мы предлагаем использовать так называемые «вложенные тесты». To organize online learning in mathematics it is necessary to identify incoming knowledge and skills of student. Otherwise learning will be ineffective. Traditional tests adapted for this purpose would be too cumbersome. Therefore, we propose to use so-called "nested tests." |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/120
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 42-45
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 42-45 Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 42-45 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/120/112
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|