Особливості використання інноваційних засобів навчання для підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання інноваційних засобів навчання для підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ
Особенности использования инновационных средств обучения для повышения эффективности учебного процесса в вузе Features of use of innovative learning tools to improve teaching at the university |
|
Creator |
Стороженко, Вікторія Олександрівна
Вакула, Аліса Юріївна |
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
У статті розглядаються проблеми методики викладання курсу «Економічна інформатика » з урахуванням особливостей курсу та підготовкою студентів з предмету « Інформатика» у шкільній програмі , яка найчастіше є незадовільною . Пропонована методика включає принципи проведення та звітності практичних і лабораторних робіт , а також організацію індивідуальної та самостійної роботи з урахуванням різного рівня підготовки студентів. Розглядаються питання рейтингової системи оцінки знань студентів з дисципліни , що застосовуються в ОДЕУ , а також питання ефективності організації навчання та наступності дисциплін .
В статье рассматриваются проблемы методики преподавания курса «Экономическая информатика» с учётом особенностей курса и подготовкой студентов по предмету «Информатика» в школьной программе, которая чаще всего является неудовлетворительной. Предлагаемая методика включает принципы проведения и отчётности практических и лабораторных работ, а также организацию индивидуальной и самостоятельной работы с учётом различного уровня подготовки студентов. Рассматриваются вопросы рейтинговой системы оценки знаний студентов по дисциплине, применяемые в ОГЭУ, а также вопросы эффективности организации обучения и преемственности дисциплин. The problems of methodology of teaching the course "Economic Science" in view of the features of the course and the training of students in the subject " Informatics" in the school curriculum , which is often unsatisfactory are reviewed. The proposed method includes the principles of conduct and reporting of practical and laboratory work, as well as the organization of individual and independent work with the various levels of student training. The problems of the rating system of assessing students in the discipline applied in OSEU , and the effectiveness of training and continuity disciplines are reviewed. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/118
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 34-36
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 34-36 Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 34-36 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/118/110
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|