Интенсификация обучения в вузах с помощью электронных презентаций
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Интенсификация обучения в вузах с помощью электронных презентаций
Інтенсифікація навчання у вузах за допомогою електронних презентацій The intensification of training in high schools using electronic presentations |
|
Creator |
Даценко, Віта Василіївна
Хименко, Наталя Львівна |
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
Исследованы возможности формирования и развития профессиональных качеств студентов при использовании электронных презентаций в обучении дисциплине «Химия». Показано, что их применение повышает мотивацию и качество обучения, позволяет рационально распределить время, делает учебный материал запоминающимся.
Досліджено можливості формування і розвитку професійних якостей студентів при використанні електронних презентацій у навчанні дисципліни « Хімія» . Показано , що їх застосування підвищує мотивацію і якість навчання , дозволяє раціонально розподілити час , робить навчальний матеріал запам'ятовується. The possibility of formation and development of the professional skills of students using electronic presentations in teaching the subject "Chemistry" were researched. It is shown that their use increases the motivation and the quality of teaching, provides an efficient distribution time, makes learning material memorable. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/123
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 62-68
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 62-68 Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 62-68 2309-1495 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/123/115
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|