Запис Детальніше

Интенсификация обучения в вузах с помощью электронных презентаций

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Интенсификация обучения в вузах с помощью электронных презентаций
Інтенсифікація навчання у вузах за допомогою електронних презентацій
The intensification of training in high schools using electronic presentations
 
Creator Даценко, Віта Василіївна
Хименко, Наталя Львівна
 
Subject



 
Description Исследованы возможности формирования и развития профессиональных качеств студентов при использовании электронных презентаций в обучении дисциплине «Химия». Показано, что их применение повышает мотивацию и качество обучения, позволяет рационально распределить время, делает учебный материал запоминающимся.
Досліджено можливості формування і розвитку професійних якостей студентів при використанні електронних презентацій у навчанні дисципліни « Хімія» . Показано , що їх застосування підвищує мотивацію і якість навчання , дозволяє раціонально розподілити час , робить навчальний матеріал запам'ятовується.
The possibility of formation and development of the professional skills of students using electronic presentations in teaching the subject "Chemistry" were researched. It is shown that their use increases the motivation and the quality of teaching, provides an efficient distribution time, makes learning material memorable.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-11-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/123
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 62-68
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 62-68
Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 62-68
2309-1495
 
Language rus
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/123/115
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning