Запис Детальніше

Системно-синергетичні особливості оркестрово-ансамблевої підготовки майбутнього вчителя музики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/569/
 
Title Системно-синергетичні особливості оркестрово-ансамблевої підготовки майбутнього вчителя музики
Системно-синергетические особенности оркестрово-ансамблевой подготовки будущего учителя музыки
System-synergetics features of orchestral-band preparation of future music master
 
Creator Пляченко, Тетяна Миколаївна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description У статті „Системно-синергетичні особливості оркестрово-ансамблевої підготовки майбутнього вчителя музики” розкрито специфіку організації оркестрово-ансамблевого навчання майбутнього вчителя музики на синергетичних засадах, визначено принципи системного й синергетичного підходів, дотримання яких забезпечує успішність оркестрово-ансамблевої підготовки студентів.
В статье „Системно-синергетические особенности оркестрово-ансамблевой подготовки будущего учителя музыки” раскрыта специфика организации оркестрово-ансамблевого обучения будущего учителя музыки на синергетических основах, определены принципы системного и синергетического подходов, соблюдение которых обеспечивает успешность оркестрово-ансамблевой подготовки студентов.
In the article „System-synergetics features of orchestral-band preparation of future music master” the specific of organization of the orchestral-band teaching of future music master is exposed on synergetics bases, principles of approaches of the systems and synergetics, the observance of which is provided by success of orchestral-band preparation of students, are certain.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/569/1/T_Plyachenko%20Systemno-synergetychni....pdf
Пляченко, Тетяна Миколаївна (2012) Системно-синергетичні особливості оркестрово-ансамблевої підготовки майбутнього вчителя музики Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-методичний журнал (1-2). с. 138-142.