Запис Детальніше

Застосування учбового середовища Moodle для тестового контролю знань з хімії

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування учбового середовища Moodle для тестового контролю знань з хімії
Применение учебной среды Moodle для тестового контроля знаний по химии
The use of Moodle educational environment for knowledge testing in Chemistry
 
Creator Полонський, Володимир Анатолійович; Dnipropetrovsk National University named after Oles Gonchar
Нікіфорова, Анна Вікторівна; Dnipropetrovsk National University named after Oles Gonchar
 
Subject



 
Description Розглянут i питання організації проведення комп’ютерного тестового контролю знань з хімії студентів фізико-технічного інституту ДНУ засобами модульного об’єктно орієнтованого динамічного учбового середовища Moodle . Наведено зразок тестового завдання та проведено аналіз результатів тестування в порівнянні з письмовим контролем.
Рассмотрены вопросы организации проведения компьютерного тестового контроля знаний по химии студентов физико-технического института ДНУ средствами модульной объектно ориентированной динамической учебной среды Moodle. Приведен образец тестового задания и проведен анализ результатов тестирования по сравнению с письменным контролем.
Issues of the organization of computer knowledge testing of students in chemistry in Physical-Technical Institute of DNU by the means of modular object-oriented Moodle dynamic educational environment are considered. Samples of the test objectives and the analysis of test results are compared with a written check.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-12-02
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/224
 
Source Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 168-173
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 168-173
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 168-173
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/224/211