Психологические аспекты успешного дистанционного обучения
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологические аспекты успешного дистанционного обучения
Психологічні аспекти успішного дистанційного навчання Psychological aspects of successful distance learning |
|
Creator |
Нестеренко, Оксана Валеріївна
Нестеренко, Сергій Дмитрович |
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
Целью данной работы является рассмотрение психологических аспектов дистанционного обучения, оказывающих положительное влияние на поддержку мотивационной деятельности учащихся, их познавательной активности. В статье отмечается необходимость создания такой дистанционной системы обучения, которая динамично бы адаптировалась к индивидуальным, психофизиологическим особенностям учащихся. Мотивация учения, интерес к познавательной деятельности, предмету занимают одно из ведущих мест среди факторов, которые определяют продуктивность обучения. Познавательные мотивы способствуют устойчивой активности обучаемых и повышают эффективность процесса обучения. Затрагивается вопрос о поддержке и усилении внутренней мотивации учащихся через адаптацию материала к индивидуальным психологическим особенностям. В статье рассказывается о разработке дистанционного курса “Компьютерные сети и телекоммуникации” с использованием различных методик адаптации учебных материалов, таких как цветовые методики, принципы НЛП, сенсорноопределенные слова.
Метою даної роботи є розгляд психологічних аспектів дистанційного навчання, що позитивно впливають на підтримку мотиваційної діяльності учнів, їх пізнавальної активності.У статті наголошується необхідність створення такої дистанційної системи навчання, яка б динамічно адаптувалася до індивідуальних, психофізіологічних особливостей учнів.Мотивація навчання, інтерес до пізнавальної діяльності, предмету займають одне з провідних місць серед чинників, які визначають продуктивність навчання. Пізнавальні мотиви сприяють стійкій активності учнів і підвищують ефективність процесу навчання.Порушується питання про підтримку та посиленні внутрішньої мотивації учнів через адаптацію матеріалу до індивідуальних психологічних особливостей.У статті розповідається про розробку дистанційного курсу "Комп'ютерні мережі і телекомунікації" з використанням різних методик адаптації навчальних матеріалів, таких як колірні методики, принципи НЛП, сенсорноопределенние слова. The purpose of this paper is to examine the psychological aspects of distance learning, which have a positive impact on the support of motivational activities of students, their cognitive activity.The article points out the need to create a distance learning system, which dynamically can be adapted to the individual, psycho-physiological features of students.Motivation in teaching, interest in cognitive activity and learning subject occupy one of the leading factors that determine the productivity of learning. Cognitive motives promote sustainable activity of learners and improve the efficiency of the learning process.It is Addressed the issue of supporting and strengthening the internal motivation of students through the adaptation of the material to individual psychological characteristics.The article describes the development of a distance course "Computer Networks and Telecommunications" using various techniques to adapt educational materials such as color techniques, principles of NLP sensornoopredelennye words. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-12-02
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/222
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 158-161
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 158-161 Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 158-161 2309-1495 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/222/209
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|