Запис Детальніше

Застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»
Применение концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple»
Application of the concept of marketing experience on the example of activity corporation «Apple»
 
Creator Чайка, І. В.
Чайка, И. В.
Chaika, I.
Бєлова, Т. Г.
Белова, Т. Г.
Belova, T.
 
Subject концепція маркетингу вражень
особливості маркетингу вражень
концепція маркетингу
концепция маркетинга впечатлений
концепция маркетинга
особенности маркетинга впечатлений
the concept of marketing experience
especially marketing experience
marketing concept
 
Description Розглянуто причини появи концепції маркетингу вражень, її відмітні особливості. Обгрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple».Рассмотрены причины появления концепции маркетинга впечатлений, ее отличительные особенности. Обоснована необходимость применения концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple».The reasons of appearance of the concept of marketing experience, its distinctive features. The necessity of applying the concept of marketing impressions on the example of the corporation «Apple».
 
Date 2013-12-04T08:22:38Z
2013-12-04T08:22:38Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Chaika, I. Uplatnenie konceptu na trh ako príklad korporácie «Apple» / I. Chaika, Т. Belova // Wschodnie partnerstwo – 2013 : materialy IX Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. - Przemysl Nauka і studia, 2013. - Volume 3. - C.70-71.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11776
 
Language other