Застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»
Применение концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple» Application of the concept of marketing experience on the example of activity corporation «Apple» |
|
Creator |
Чайка, І. В.
Чайка, И. В. Chaika, I. Бєлова, Т. Г. Белова, Т. Г. Belova, T. |
|
Subject |
концепція маркетингу вражень
особливості маркетингу вражень концепція маркетингу концепция маркетинга впечатлений концепция маркетинга особенности маркетинга впечатлений the concept of marketing experience especially marketing experience marketing concept |
|
Description |
Розглянуто причини появи концепції маркетингу вражень, її відмітні особливості. Обгрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple».Рассмотрены причины появления концепции маркетинга впечатлений, ее отличительные особенности. Обоснована необходимость применения концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple».The reasons of appearance of the concept of marketing experience, its distinctive features. The necessity of applying the concept of marketing impressions on the example of the corporation «Apple».
|
|
Date |
2013-12-04T08:22:38Z
2013-12-04T08:22:38Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Chaika, I. Uplatnenie konceptu na trh ako príklad korporácie «Apple» / I. Chaika, Т. Belova // Wschodnie partnerstwo – 2013 : materialy IX Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. - Przemysl Nauka і studia, 2013. - Volume 3. - C.70-71.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11776 |
|
Language |
other
|
|