Маркетинговые исследования конкурентов как метод определения позиции компании на рынке
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговые исследования конкурентов как метод определения позиции компании на рынке
Маркетингові дослідження конкурентів як метод визначення позиції підприємства на ринку Marketing researches of competitors as method of determination of position of enterprise at the market |
|
Creator |
Бєлова, Т. Г.
Белова, Т. Г. Belova, T. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
маркетинговый анализ конкурентов
этапы анализа конкурентов маркетинговий аналіз конкурентів етапи аналізу конкурентів marketing analysis of competitors stages of analysis of competitors |
|
Description |
В статье рассматривается возможность использования маркетинговых исследований конкурентов в качестве метода определения положения собственного предприятия на рынке. Рассмотрены этапы анализа конкурентов. У статті розглядається можливість використання маркетингових досліджень конкурентів в якості методу визначення положення власного підприємства на ринку. Розглянуто етапи аналізу конкурентів. The article considers the possibility of use of marketing research of competitors as a method of determining the position of their own enterprise on the market. Consider the stages of the analysis of competitors.
|
|
Date |
2013-12-04T08:22:43Z
2013-12-04T08:22:43Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Belova, T. Marketing researches of competitors as method of determination of position of enterprise at the market / T. Belova, O. Krainiuchenko // Theoretical and practical issues of ensuring the economic interests of the modern innovative society. – B&M Publishing San Francisco, California, USA, 2013. – P. 48-50.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11777 |
|
Language |
other
|
|