Запис Детальніше

Маркетинговые исследования конкурентов как метод определения позиции компании на рынке

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговые исследования конкурентов как метод определения позиции компании на рынке
Маркетингові дослідження конкурентів як метод визначення позиції підприємства на ринку
Marketing researches of competitors as method of determination of position of enterprise at the market
 
Creator Бєлова, Т. Г.
Белова, Т. Г.
Belova, T.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject маркетинговый анализ конкурентов
этапы анализа конкурентов
маркетинговий аналіз конкурентів
етапи аналізу конкурентів
marketing analysis of competitors
stages of analysis of competitors
 
Description В статье рассматривается возможность использования маркетинговых исследований конкурентов в качестве метода определения положения собственного предприятия на рынке. Рассмотрены этапы анализа конкурентов. У статті розглядається можливість використання маркетингових досліджень конкурентів в якості методу визначення положення власного підприємства на ринку. Розглянуто етапи аналізу конкурентів. The article considers the possibility of use of marketing research of competitors as a method of determining the position of their own enterprise on the market. Consider the stages of the analysis of competitors.
 
Date 2013-12-04T08:22:43Z
2013-12-04T08:22:43Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Belova, T. Marketing researches of competitors as method of determination of position of enterprise at the market / T. Belova, O. Krainiuchenko // Theoretical and practical issues of ensuring the economic interests of the modern innovative society. – B&M Publishing San Francisco, California, USA, 2013. – P. 48-50.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11777
 
Language other