Запис Детальніше

Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject маркетинг
інновації
функції
маркетинг інновацій
 
Description В роботі розглянуто особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції, а саме особливості аналізу попиту на інновації та характерні відмінні риси в комплексі маркетингу для інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33250
В работе рассмотрены особенности основных функций маркетинга инновационной продукции, а именно особенности анализа спроса на инновации и характерные отличительные черты в комплексе маркетинга для инновационной продукции.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33250
The paper considers the features of the basic functions of marketing of innovative products, such as analyzing the features of the demand for innovation and characteristic distinctive features in the marketing mix for product innovation.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33250
 
Publisher ТОВ «Друкарський дім «Папірус»
 
Date 2013-12-06T07:02:52Z
2013-12-06T07:02:52Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції [Текст]/Н.С. Ілляшенко // Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012. – С. 245-254.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33250
 
Language uk