Запис Детальніше

Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject НДДКР
інновація
інноваційна діяльність
наукова діяльність
науково-технічна діяьність
маркетинг
 
Description Розглянуто основні відмінні та схожі риси інноваційної та науково-технічної (наукової) діяльностей. Обгруновано необхідність маркетингового супроводу науково-технічної діяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258
Рассмотрены основные отличительные и схожие черты инновационной и научно-технической (научной) деятельностей. Аргументирована необходимость маркетингового сопровождения научно-технической деятельности.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258
Considered the main similar and different features of innovation and scientific and technical (scientific) activities. The necessity of marketing support of R&D activity is proved.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258
 
Publisher Цифрова типографія
 
Date 2013-12-06T08:40:15Z
2013-12-06T08:40:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Соціально-економічні проблеми адаптації реального сектора в сучасних умовах : Матеріали І Міжнар. наук.-прак. конф. – Донецьк : Цифрова типографія, 2013 – С. 246-248.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258
 
Language uk