Застосування маркетингу вражень для просування соціальних ідей
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування маркетингу вражень для просування соціальних ідей
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna Жолудєва, Анастасія Миколаївна Жолудева, Анастасия Николаевна Zholudeva, Anastasiya Mykolaivna |
|
Subject |
маркетинг вражень
соціальні ідеї |
|
Description |
Запропонована авторська методика для просування соціальних ідей за допомогою маркетингу вражень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264 Предложена авторская методика для продвижения социальных идей с помощью маркетинга впечатлений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264 The author proposes a methodical approach to promote social ideas using marketing experience. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264 |
|
Publisher |
Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні»
|
|
Date |
2013-12-06T12:35:17Z
2013-12-06T12:35:17Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жолудєва, А.М. Застосування маркетингу вражень для просування соціальних ідей [Текст] /А.М. Жолудєва, Н.С. Ілляшенко // B2S: Форум практичних маркетингових знань: Матеріали науково-практичної конференції, м. Київ, 11 лютого 2011 року / упор. О.І. Сидоренко. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2011. – С.34-36.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264 |
|
Language |
uk
|
|