Запис Детальніше

Застосування маркетингу вражень для просування соціальних ідей

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування маркетингу вражень для просування соціальних ідей
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Жолудєва, Анастасія Миколаївна
Жолудева, Анастасия Николаевна
Zholudeva, Anastasiya Mykolaivna
 
Subject маркетинг вражень
соціальні ідеї
 
Description Запропонована авторська методика для просування соціальних ідей за допомогою маркетингу вражень.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264
Предложена авторская методика для продвижения социальных идей с помощью маркетинга впечатлений.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264
The author proposes a methodical approach to promote social ideas using marketing experience.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264
 
Publisher Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні»
 
Date 2013-12-06T12:35:17Z
2013-12-06T12:35:17Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Жолудєва, А.М. Застосування маркетингу вражень для просування соціальних ідей [Текст] /А.М. Жолудєва, Н.С. Ілляшенко // B2S: Форум практичних маркетингових знань: Матеріали науково-практичної конференції, м. Київ, 11 лютого 2011 року / упор. О.І. Сидоренко. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2011. – С.34-36.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33264
 
Language uk