Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Гайтина, Наталія Миколаївна Гайтына, Наталья Николаевна Gaityna, Natalia Mykolaivna |
|
Subject |
психологічні методи впливу
споживач товар обсяг реалізації прибуток психологические методы воздействия потребитель товар объём реализации прибыль psychological methods of influence consumer goods sales profit |
|
Publisher |
СумДУ
|
|
Date |
2013-12-09T12:48:58Z
2013-12-09T12:48:58Z 2013-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гайтина Н.М. (наук. кер. Махнуша С.М.) Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах // Тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту (квітень 2013 р.). — Суми: СумДУ, 2013. — С. 104-106.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33315 |
|
Language |
uk
|
|