Запис Детальніше

Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Гайтина, Наталія Миколаївна
Гайтына, Наталья Николаевна
Gaityna, Natalia Mykolaivna
 
Subject психологічні методи впливу
споживач
товар
обсяг реалізації
прибуток
психологические методы воздействия
потребитель
товар
объём реализации
прибыль
psychological methods of influence
consumer
goods
sales
profit
 
Publisher СумДУ
 
Date 2013-12-09T12:48:58Z
2013-12-09T12:48:58Z
2013-04
 
Type Article
 
Identifier Гайтина Н.М. (наук. кер. Махнуша С.М.) Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах // Тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту (квітень 2013 р.). — Суми: СумДУ, 2013. — С. 104-106.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33315
 
Language uk