SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Тімошова, Ольга Євгенівна Тимошова, Ольга Евгеньевна Timoshova, Olha Yevhenivna |
|
Subject |
інтерактивний маркетинг
реклама sms-повідомлення ефективність интерактивный маркетинг реклама sms-сообщение эффективность interactive marketing advertisement sms-message effectiveness |
|
Description |
Альтернативні методи реклами, засновані на застосуванні інформаційних технологій, за належного використання можуть стати одним з найбільш ефективних досягнень маркетингу. Пропонуємо розглянути такий його метод, як sms-реклама, яка набуває все більшої популярності.
|
|
Publisher |
СумДУ
|
|
Date |
2013-12-09T12:42:53Z
2013-12-09T12:42:53Z 2013-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тімошова, О.Є. SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу [Текст]/ О.Є. Тімошова; наук. кер. Махнуша С.М. // Тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту (квітень 2013 р.). — Суми: СумДУ, 2013. — С. 153-154.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33314 |
|
Language |
uk
|
|