Запис Детальніше

SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Тімошова, Ольга Євгенівна
Тимошова, Ольга Евгеньевна
Timoshova, Olha Yevhenivna
 
Subject інтерактивний маркетинг
реклама
sms-повідомлення
ефективність
интерактивный маркетинг
реклама
sms-сообщение
эффективность
interactive marketing
advertisement
sms-message
effectiveness
 
Description Альтернативні методи реклами, засновані на застосуванні інформаційних технологій, за належного використання можуть стати одним з найбільш ефективних досягнень маркетингу. Пропонуємо розглянути такий його метод, як sms-реклама, яка набуває все більшої популярності.
 
Publisher СумДУ
 
Date 2013-12-09T12:42:53Z
2013-12-09T12:42:53Z
2013-04
 
Type Article
 
Identifier Тімошова, О.Є. SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу [Текст]/ О.Є. Тімошова; наук. кер. Махнуша С.М. // Тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту (квітень 2013 р.). — Суми: СумДУ, 2013. — С. 153-154.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33314
 
Language uk