Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств
Marketing research level and novelty value innovative products industrial enterprises |
|
Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
Subject |
новизна
маркетингові дослідження ринкова невдача інноваційна та нова продукція модернізація конкурентоспроможність новизна маркетинговые исследования рыночная неудача инновационная и новая продукция модернизация конкурентоспособность novelty market research market failure innovation and new products modernization competitiveness |
|
Description |
У статті розглянуто необхідність проведення систематичних маркетингових досліджень рівня та значення як створюваної інноваційної продукції, так і продукції що тривалий час перебуває на ринку. Їх застосування дозволить оцінити шанси новинки на ринковий успіх, а також визначити час коли існуючу на ринку продукцію необхідно буде модернізувати або замінити на нову. В дослідженні розглянуто існуючі підходи до підрахунку новизни продукції, а також запропоновано авторський методичний підхід до її визначення, що базується на визначенні сукупності властивостей інноваційної продукції, що характеризують її радикальну зміну відносно її ринкового аналогу. Окрім того запропоновано підхід до прогнозування потреби у модернізації існуючої на ринку продукції. Представлені підходи базується на економіко-математичному, порівняльному та факторному аналізі та методі експертних оцінок. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327 В статье рассмотрена необходимость проведения систематических маркетинговых исследований уровня и значение как создаваемой инновационной продукции, так и продукции которая длительное время находится на рынке. Их применение позволит оценить шансы новинки на рыночный успех, а также определить время когда существующую на рынке продукцию необходимо будет модернизировать или заменить на новую. В исследовании рассмотрены существующие подходы к подсчету новизны продукции, а также предложен авторский методический подход к ее определению, основанный на определении совокупности свойств инновационной продукции, характеризующие ее радикальное изменение относительно ее рыночного аналога. Кроме того предложен подход к прогнозированию потребности в модернизации существующей на рынке продукции. Представленные подходы базируется на экономико-математическом, сравнительном и факторном анализе и методе экспертных оценок. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327 The article deals with the need for systematic market research level and value as created innovative products and products for a long time is in the market. Their application to assess the chances of success of new products on the market, and identify the time when the existing products on the market will need to upgrade or replace a new one. The study reviewed existing approaches to the calculation of novelty products, and suggested the author's methodical approach to its definition, based on the definition of a collection of properties, innovative products that characterize the radical change relative to its market counterpart. Besides an approach to predict the need for modernization of existing products market. The presented approach is based on economic-mathematical, comparative and factor analysis method and expert evaluations. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327 |
|
Publisher |
Ужгородський національний університет
|
|
Date |
2013-12-10T08:16:34Z
2013-12-10T08:16:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорний, Є.І. Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / Є.І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». - Випуск 2(39) (Частина 1). – 2013. – С.176-180.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327 |
|
Language |
uk
|
|