Запис Детальніше

Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк”

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк”
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Самойленко, Інна Вадимівна
Самойленко, Инна Вадимовна
Samiylenko, Inna Vadymivna
 
Subject маркетингова товарна політика
банк
конкурентоспроможність
асортимент
позиціонування
кредитна картка
маркетинговая товарная политика
банк
конкурентоспособность
ассортимент
позиционирование
кредитная карта
marketing commodity policy
bank
competitiveness
assortment
positioning
credit card
 
Description Одним з найважливіших механізмів забезпечення
конкурентоспроможності підприємства є його товарна політика, основною
метою якої є формування такого номенклатурного і асортиментного складу
товарного випуску, який здатний забезпечити підприємству стійку ринкову
позицію, економічну стабільність і стратегічний розвиток
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322
 
Publisher СумДУ
 
Date 2013-12-09T13:35:01Z
2013-12-09T13:35:01Z
2013-09
 
Type Article
 
Identifier Махнуша С.М., Самойленко І.В. Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк” [Текст]/ С.М. Махнуша, І.В. Самойленко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей Сьомої міжнародної науково-практичної конференції (26 – 28 вересня 2013 р.). — Суми, 2013. — С. 180-182.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322
 
Language uk