Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк”
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк”
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Самойленко, Інна Вадимівна Самойленко, Инна Вадимовна Samiylenko, Inna Vadymivna |
|
Subject |
маркетингова товарна політика
банк конкурентоспроможність асортимент позиціонування кредитна картка маркетинговая товарная политика банк конкурентоспособность ассортимент позиционирование кредитная карта marketing commodity policy bank competitiveness assortment positioning credit card |
|
Description |
Одним з найважливіших механізмів забезпечення конкурентоспроможності підприємства є його товарна політика, основною метою якої є формування такого номенклатурного і асортиментного складу товарного випуску, який здатний забезпечити підприємству стійку ринкову позицію, економічну стабільність і стратегічний розвиток При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322 |
|
Publisher |
СумДУ
|
|
Date |
2013-12-09T13:35:01Z
2013-12-09T13:35:01Z 2013-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша С.М., Самойленко І.В. Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк” [Текст]/ С.М. Махнуша, І.В. Самойленко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей Сьомої міжнародної науково-практичної конференції (26 – 28 вересня 2013 р.). — Суми, 2013. — С. 180-182.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322 |
|
Language |
uk
|
|