Запис Детальніше

Дослідження реалізації продукції в залежності від фактора сезонності

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження реалізації продукції в залежності від фактора сезонності
 
Creator Голубєва, Н. М.
Цопа, Г. О.
Голубєва, С. М.
 
Subject реалізація
сезонність
стратегія
коефіцієнт сезонності
658.8
 
Description В статті розглянуто динаміку реалізації продукції за 2006-2008 роки, й рентабельність. Проведено аналіз реалізації і побудовано графік сезонності валової реалізації, розраховано коефіцієнт сезоності для кремових та булочних виробів.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-11T11:25:19Z
2013-12-11T11:25:19Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Голубєва Н. М. Дослідження реалізації продукції в залежності від фактора сезонності [Електронний ресурс] / Н. М. Голубєва, Г. О. Цопа, С. М. Голубєва // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3272
 
Language uk