Дослідження реалізації продукції в залежності від фактора сезонності
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження реалізації продукції в залежності від фактора сезонності
|
|
Creator |
Голубєва, Н. М.
Цопа, Г. О. Голубєва, С. М. |
|
Subject |
реалізація
сезонність стратегія коефіцієнт сезонності 658.8 |
|
Description |
В статті розглянуто динаміку реалізації продукції за 2006-2008 роки, й рентабельність. Проведено аналіз реалізації і побудовано графік сезонності валової реалізації, розраховано коефіцієнт сезоності для кремових та булочних виробів.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-11T11:25:19Z
2013-12-11T11:25:19Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голубєва Н. М. Дослідження реалізації продукції в залежності від фактора сезонності [Електронний ресурс] / Н. М. Голубєва, Г. О. Цопа, С. М. Голубєва // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3272 |
|
Language |
uk
|
|