Запис Детальніше

Ключові поняття феномена

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ключові поняття феномена
Ключевые понятия феномена
Key concepts of the phenomenon
 
Creator Базиль, Людмила Олександрівна
 
Subject Навчально-методичні посібники
 
Description У підрозділі методичного посібника осмислено сутність ІКТ-компетентності як особистісно-професійного феномена на основі розкриття семантики понять «компетенція», «компетентність», «компетентнісний підхід», контент-аналізу дефініцій поняття «ІКТ-компетентність». У розкритті ключових питань щодо природи інформаційно-комунікаційної компетентності та динаміки її розвитку автор не заперечує наявності суперечливих критичних оцінок означеного феномена, а шляхом їх гармонійного врахування висвітлює власну світоглядну об’єктивну позицію. Змістове наповнення підрозділу формує систематизоване інноваційне уявлення про сутність означеного феномену, роль ІКТ-компетентності і її значення у професійній діяльності вчителя.
В параграфе осмыслено сущность ИКТ-компетентности как личностно-профессионального феномена на основе раскрытия семантики понятий «компетенция», «компетентность», «компетентностный подход», контент-анализа дефиниций понятия «ИКТ-компетентность». В освещении ключевых вопросов относительно природы информационно-коммуникационной компетентности и динамики ее развития автор не отрицает наличия противоречивых критических оценок данного феномена, а путем их гармоничного учета представляет собственную мировоззренческую объективную позицию. Содержательное наполнение параграфа подразделения формирует систематизированное инновационное представление о сущности данного феномена, роли ИКТ-компетентности и ее значении в профессиональной деятельности учителя.
In paragraph comprehended the essence of ICT as a personal-professional phenomenon on the basis of exposing the semantic concepts of «competence», «competence», «competence-based approach», the content-analysis of definitions of the concept of «ICT competency». In coverage of key questions about the nature of the information and communication competence and its dynamics author does not deny the presence of conflicting critical assessment of this phenomenon, and by their harmonious accounting is its own ideological objective point of view. The content of paragraph unit forms a systematic innovative concept of the nature of this phenomenon, the role of ICT and its importance in the professional activity of a teacher.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor Ковальчук, Василь Іванович
Базиль, Людмила Олександрівна
 
Date 2013
 
Type Розділ підручника/навчального посібника
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2981/1/Bazil_L_1.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2013) Ключові поняття феномена In: Розвиток ІКТкомпетентності вчителя в системі післядипломної освіти. Київський університет імені Бориса Грінченка, с. 5-6.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2981/