Запис Детальніше

Формування ІКТ-компетентності вчителя як складний і безперервний процес

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ІКТ-компетентності вчителя як складний і безперервний процес
Формирование ИКТ-компетентности учителя как сложный и непрерывный процесс
Development of ICT-competence of the teacher as a complex and continuous process
 
Creator Базиль, Людмила Олександрівна
 
Subject Навчально-методичні посібники
 
Description У підрозділі методичного посібника показано передумови, динаміку й технології розвитку ІКТ-компетентності у педагогів у системі безперервної освіти, проаналізовано передумови успішного формування базової ІКТ-компетентності, рівні сформованості означеного феномена та їх моніторинг, а також вказано основі форми підвищення рівня ІКТ-компетентності.
В параграфе методического пособия представлены предпосылки, динамика и технологии развития ИКТ-компетентности у педагогов в системе непрерывного образования, в частности, проанализированы предпосылки успешного формирования базовой ИКТ-компетентности, уровня сформированности данного феномена и их мониторинг, а также указано основые формы повышения уровня ИКТ-компетентности.
In paragraph methodical manual provides the background, dynamics and technology development of ICT competence of teachers in the system of continuous education, in particular, analyses the prerequisites for a successful formation of basic ICT skills, the level of this phenomenon and their monitoring, as well as the main form of increasing the level of ICT competence.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor Ковальчук, Василь Іванович
Базиль, Людмила Олександрівна
 
Date 2013
 
Type Розділ підручника/навчального посібника
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2982/1/Bazil_L_2.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2013) Формування ІКТ-компетентності вчителя як складний і безперервний процес In: Розвиток ІКТ-компетентності вчителяв системі післядипломної освіти. Київський університет імені Бориса Грінченка, с. 12-13.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2982/