ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ВІДБОРУ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЙ ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ВІДБОРУ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЙ ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
|
|
Creator |
Сорочан, Д. В.
|
|
Subject |
товарно-інноваційний розвиток
стратегічне управління інноваційна поведінка інноваційна активність інноваційний потенціал інноваційна сприйнятливість 658.5:330.341.1 |
|
Description |
У статті розглянуто взаємозв'язок стратегічних і товарно-інноваційних проце- сів в управлінні підприємством, принципи, взаємозв'язок, послідовність вимірю- вання та оцінки величин, а також загальні правила відбору показників для вибору стратегій товарно-інноваційного розвитку. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-13T10:10:42Z
2013-12-13T10:10:42Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сорочан Д. В. ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ВІДБОРУ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЙ ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ [Електронний ресурс] / Д. В. Сорочан // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3295 |
|
Language |
uk
|
|