Запис Детальніше

ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ВІДБОРУ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЙ ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ВІДБОРУ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЙ ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
 
Creator Сорочан, Д. В.
 
Subject товарно-інноваційний розвиток
стратегічне управління
інноваційна поведінка
інноваційна активність
інноваційний потенціал
інноваційна сприйнятливість
658.5:330.341.1
 
Description У статті розглянуто взаємозв'язок стратегічних і товарно-інноваційних проце-
сів в управлінні підприємством, принципи, взаємозв'язок, послідовність вимірю-
вання та оцінки величин, а також загальні правила відбору показників для вибору
стратегій товарно-інноваційного розвитку.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-13T10:10:42Z
2013-12-13T10:10:42Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сорочан Д. В. ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ ВІДБОРУ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЙ ТОВАРНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ [Електронний ресурс] / Д. В. Сорочан // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3295
 
Language uk