ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Івченко, Є. А. |
|
Subject |
ситуаційний підхід
стратегія стратегічний маркетинг маркетингова стратегія стратегічні рішення аналіз маркетингових можливостей маркетингове середовище маркетинговий простір 658:336 |
|
Description |
У статті досліджено використання ситуаційного підходу при формуванні мар- кетингової стратегії підприємства. Визначено сутність, складові та завдання ситуа- ційного аналізу як основи стратегічного управління в маркетинговій діяльності під- приємства. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-13T11:58:51Z
2013-12-13T11:58:51Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, Є. А. Івченко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3305 |
|
Language |
uk
|
|