Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Максимова, Т. С.
Івченко, Є. А.
 
Subject ситуаційний підхід
стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингова стратегія
стратегічні рішення
аналіз маркетингових можливостей
маркетингове середовище
маркетинговий простір
658:336
 
Description У статті досліджено використання ситуаційного підходу при формуванні мар-
кетингової стратегії підприємства. Визначено сутність, складові та завдання ситуа-
ційного аналізу як основи стратегічного управління в маркетинговій діяльності під-
приємства.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-13T11:58:51Z
2013-12-13T11:58:51Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, Є. А. Івченко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3305
 
Language uk