МАТРИЦЯ «ЗАДОВОЛЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ...» ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН БАНКУ ТА ЙОГО КЛІЄНТІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАТРИЦЯ «ЗАДОВОЛЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ...» ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН БАНКУ ТА ЙОГО КЛІЄНТІВ
|
|
Creator |
Бабенко, К. І.
Бабенко, К. И. Babenko, K. |
|
Subject |
маркетинг партнерських відносин
матриця «задоволення інте- ресів банк – клієнт» 330.332:336.717 |
|
Description |
Удосконалено матрицю «задоволення інтересів банк – клієнт». Використання матриці дозволяє зрозуміти стратегію, яку застосовує банк при обслуговуванні клі- єнта, фактичне місце клієнта у відносинах з банком, розробити певні дії, спрямовані на збереження, закріплення та розвиток цих відносин. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-13T12:25:34Z
2013-12-13T12:25:34Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бабенко К. І. МАТРИЦЯ «ЗАДОВОЛЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ...» ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН БАНКУ ТА ЙОГО КЛІЄНТІВ [Електронний ресурс] / К. І. Бабенко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3306 |
|
Language |
uk
|
|