Запис Детальніше

МАТРИЦЯ «ЗАДОВОЛЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ...» ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН БАНКУ ТА ЙОГО КЛІЄНТІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАТРИЦЯ «ЗАДОВОЛЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ...» ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН БАНКУ ТА ЙОГО КЛІЄНТІВ
 
Creator Бабенко, К. І.
Бабенко, К. И.
Babenko, K.
 
Subject маркетинг партнерських відносин
матриця «задоволення інте- ресів банк – клієнт»
330.332:336.717
 
Description Удосконалено матрицю «задоволення інтересів банк – клієнт». Використання
матриці дозволяє зрозуміти стратегію, яку застосовує банк при обслуговуванні клі-
єнта, фактичне місце клієнта у відносинах з банком, розробити певні дії, спрямовані
на збереження, закріплення та розвиток цих відносин.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-13T12:25:34Z
2013-12-13T12:25:34Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бабенко К. І. МАТРИЦЯ «ЗАДОВОЛЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ...» ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН БАНКУ ТА ЙОГО КЛІЄНТІВ [Електронний ресурс] / К. І. Бабенко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3306
 
Language uk