Запис Детальніше

Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів
 
Creator Омельяненко, Віталій Анатолійович
Омельяненко, Виталий Анатольевич
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Конопленко, Т.О.
 
Subject глобальний маркетинг
глобальный маркетинг
global marketing
прихована реклама
скрытая реклама
surreptitious advertising
 
Description Поняття глобального маркетингу було сформульовано після виходу книги Теодора Левітта «Глобалізація ринків». З точки зору глобального маркетингу, увесь світ розглядається як один великий ринок, при цьому враховуються та, по можливості, нівелюються культурні та інші національні особливості різних країн. Стратегія глобального маркетингу розробляється на основі подібності маркетингових параметрів, що характеризують ринки різних країн.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-12-13T13:40:03Z
2013-12-13T13:40:03Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Конопленко, Т.О. Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів [Текст] / Т.О. Конопленко, В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 259-260.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394
 
Language uk