Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів
|
|
Creator |
Омельяненко, Віталій Анатолійович
Омельяненко, Виталий Анатольевич Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Конопленко, Т.О. |
|
Subject |
глобальний маркетинг
глобальный маркетинг global marketing прихована реклама скрытая реклама surreptitious advertising |
|
Description |
Поняття глобального маркетингу було сформульовано після виходу книги Теодора Левітта «Глобалізація ринків». З точки зору глобального маркетингу, увесь світ розглядається як один великий ринок, при цьому враховуються та, по можливості, нівелюються культурні та інші національні особливості різних країн. Стратегія глобального маркетингу розробляється на основі подібності маркетингових параметрів, що характеризують ринки різних країн. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-12-13T13:40:03Z
2013-12-13T13:40:03Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Конопленко, Т.О. Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів [Текст] / Т.О. Конопленко, В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 259-260.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394 |
|
Language |
uk
|
|