Запис Детальніше

Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу
 
Creator Омельяненко, Віталій Анатолійович
Омельяненко, Виталий Анатольевич
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Ковбаса, З.В.
 
Subject мерчандайзинг
merchandising
інноваційні технології
инновационные технологии
innovative technologies
імідж компанії
имидж компании
image of the company
 
Description За допомогою інноваційних технологій у мерчандайзингу можна досягти високих результатів по самих затребуваних завданнях: стимулюванню продажів, підвищенню лояльності персоналу до бренду, підвищенню іміджу продукту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33407
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-12-16T12:13:32Z
2013-12-16T12:13:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ковбаса, З.В. Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу [Текст] / З.В. Ковбаса, В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 257-258.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33407
 
Language uk