Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу
|
|
Creator |
Омельяненко, Віталій Анатолійович
Омельяненко, Виталий Анатольевич Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Ковбаса, З.В. |
|
Subject |
мерчандайзинг
merchandising інноваційні технології инновационные технологии innovative technologies імідж компанії имидж компании image of the company |
|
Description |
За допомогою інноваційних технологій у мерчандайзингу можна досягти високих результатів по самих затребуваних завданнях: стимулюванню продажів, підвищенню лояльності персоналу до бренду, підвищенню іміджу продукту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33407 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-12-16T12:13:32Z
2013-12-16T12:13:32Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковбаса, З.В. Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу [Текст] / З.В. Ковбаса, В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 257-258.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33407 |
|
Language |
uk
|
|