Запис Детальніше

Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin"

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin"
 
Creator Омельяненко, Віталій Анатолійович
Омельяненко, Виталий Анатольевич
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
 
Subject брендінг
брендинг
branding
національні бренди
национальные бренды
national brands
іноземні компанії
иностранные компании
foreign companies
 
Description Досвід багатьох підприємств свідчить, що наявність сильного, відомого за межами регіону бренду залучає інвесторів до співробітництва з таким підприємством. Що ж стосується іміджу регіону і країни в цілому, то завжди існував прямий об'єктивний взаємозв'язок – з одного боку, позитивний імідж регіону в очах потенційних партнерів, сприяють просуванню на зовнішні ринки продукції, виробленої на даній території (COO – country of origin), з іншого боку – наявність у регіоні національно та інтернаціонально визнаних брендів підприємств-виробників підвищує імідж регіону в цілому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-12-16T12:01:37Z
2013-12-16T12:01:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Омельяненко, В.А. Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin" [Текст] / В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 265-267.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405
 
Language uk