Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin"
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin"
|
|
Creator |
Омельяненко, Віталій Анатолійович
Омельяненко, Виталий Анатольевич Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych |
|
Subject |
брендінг
брендинг branding національні бренди национальные бренды national brands іноземні компанії иностранные компании foreign companies |
|
Description |
Досвід багатьох підприємств свідчить, що наявність сильного, відомого за межами регіону бренду залучає інвесторів до співробітництва з таким підприємством. Що ж стосується іміджу регіону і країни в цілому, то завжди існував прямий об'єктивний взаємозв'язок – з одного боку, позитивний імідж регіону в очах потенційних партнерів, сприяють просуванню на зовнішні ринки продукції, виробленої на даній території (COO – country of origin), з іншого боку – наявність у регіоні національно та інтернаціонально визнаних брендів підприємств-виробників підвищує імідж регіону в цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-12-16T12:01:37Z
2013-12-16T12:01:37Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Омельяненко, В.А. Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin" [Текст] / В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 265-267.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405 |
|
Language |
uk
|
|