The marketing program is in general marketing management on aeronautical industrial enterprises
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The marketing program is in general marketing management on aeronautical industrial enterprises
Программа маркетинга в общем маркетинговом управлении на авиапромышленных предприятиях ПРОГРАМА МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ НА АВІАПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ |
|
Creator |
Корж, М. В.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
industrial marketing; marketing; marketing management; marketing planning; marketing program; marketing strategy 339.138 — маркетинг; маркетинговая стратегия; маркетинговое планирование; маркетинговое управление; программа маркетинга; промышленный маркетинг 339.138 — маркетинг; маркетингова стратегія; маркетингове планування; маркетингове управління; програма маркетингу; промисловий маркетинг 339.138 |
|
Description |
In the article the offered is methodology of development of the marketing program and mechanism of realization of the marketing planning, by the use of approach of the systems, and also its adaptation is conducted for aeronautical industrial enterprises taking into account their features of functioning in the modern terms of economic development of Ukraine. In connection with that the model of organization of management marketing activity is developed on a modern industrial enterprise which carries out the production of goods.
Предложен усовершенствованный механизм осуществления маркетингового планирования путем использования системного подхода. Проведена его адаптация для авиапромышленных предприятий с учетом их особенностей функционирования в современных условиях экономического развития Украины. Разработана модель организации управления маркетинговой деятельностью на современном промышленном предприятии, которое осуществляет производство наукоемкой продукции. Запропоновано удосконалений механізм здійснення маркетингового планування шляхом використання системного підходу. Проведено його адоптацію для авіапромислових підприємств з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України. Розроблено модель організації управління маркетинговою діяльністю на сучасному промисловому підприємстві, яке здійснює виробництво наукоємної продукції |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-07-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5476
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 231-237
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 231-237 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 231-237 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|