Запис Детальніше

The marketing program is in general marketing management on aeronautical industrial enterprises

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The marketing program is in general marketing management on aeronautical industrial enterprises
Программа маркетинга в общем маркетинговом управлении на авиапромышленных предприятиях
ПРОГРАМА МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ НА АВІАПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
 
Creator Корж, М. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject
industrial marketing; marketing; marketing management; marketing planning; marketing program; marketing strategy
339.138

маркетинг; маркетинговая стратегия; маркетинговое планирование; маркетинговое управление; программа маркетинга; промышленный маркетинг
339.138

маркетинг; маркетингова стратегія; маркетингове планування; маркетингове управління; програма маркетингу; промисловий маркетинг
339.138
 
Description In the article the offered is methodology of development of the marketing program and mechanism of realization of the marketing planning, by the use of approach of the systems, and also its adaptation is conducted for aeronautical industrial enterprises taking  into account their features of functioning in the modern terms of economic development of Ukraine. In connection with that the model of organization of management marketing activity is developed on a modern industrial enterprise which carries out the production of goods.
Предложен усовершенствованный механизм осуществления маркетингового планирования путем использования системного подхода. Проведена его адаптация для авиапромышленных предприятий с учетом их особенностей функционирования в современных условиях экономического развития Украины. Разработана модель организации управления маркетинговой деятельностью на современном промышленном предприятии, которое осуществляет производство наукоемкой продукции.
Запропоновано удосконалений механізм здійснення маркетингового планування шляхом використання системного підходу. Проведено його адоптацію для авіапромислових підприємств з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України. Розроблено модель організації управління маркетинговою діяльністю на сучасному промисловому підприємстві, яке здійснює виробництво наукоємної продукції
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-07-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5476
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 231-237
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 231-237
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 231-237
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).