SAFETY OF AVIATION IN GLOBAL CONTEXT OF THE WORLD AIR TRANSPORT DEVELOPMENT
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SAFETY OF AVIATION IN GLOBAL CONTEXT OF THE WORLD AIR TRANSPORT DEVELOPMENT
Безопасность авиации в глобальном контексте развития мирового авиационного транспорта Безпека авіації у глобальному контексті розвитку світового авіаційного транспорту |
|
Creator |
Kulyk, Mykola; National Aviation University
Bugayko, Dmytro; National Aviation University Ilienko, Oksana; National Aviation University |
|
Subject |
—
aviation safety; effectiveness; efficiency; forecasts; safety of aviation; security 629.735.067:629.735-005.44(043.2) — авиационная безопасность; безопасность авиации; безопасность полетов; прогнозы; эффективность 629.735.067:629.735-005.44(043.2) — авіаційна безпека; безпека авіації; безпека польотів; ефективність; прогнози 629.735.067:629.735-005.44(043.2) |
|
Description |
Increasing of civil aviation safety level is one of principal objectives of world air transport development. Present research paper discusses modern trends of civil aviation activity. Special attention is paid to efficiency, safety and security of the global air transport system
Показано, что повышение уровня безопасности гражданской авиации является одной из основных целей развития мирового воздушного транспорта. Исследованы современные тенденции деятельности гражданской авиации. Проанализированы базовые принципы регулирования вопросов безопасности авиации со стороны международных и региональных организаций в области гражданской авиации. Особое внимание уделено стандартам и рекомендованной практике Международной организации гражданской авиации в области безопасности. Приведена статистика авиационных катастроф. Рассмотрены долго- и среднесрочные прогнозы развития авиационной отрасли гражданской авиации, подготовленные Международной организацией гражданской авиации, Международным советом аэропортов, Европейским агентством по обеспечению безопасности аэронавигации, производителями авиационной техники Boeing и Airbus. Указаны особенности обеспечения безопасности мировой системы управления воздушным движением. Идентифицированы области авиационной безопасности мировой системы воздушного транспорта. Определена эффективность безопасности полетов и авиационной безопасности глобальной системы воздушного транспорта. Показано, що підвищення рівня безпеки цивільної авіації є однією з основних цілей розвитку світового повітряного транспорту. Досліджено сучасні тенденції діяльності цивільної авіації. Проаналізовано базові принципи регулювання питань безпеки авіації з боку міжнародних та регіональних організацій в галузі цивільної авіації. Особливу увагу приділено стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації в галузі безпеки. Наведено статистику авіаційних катастроф. Розглянуто довго- та середньострокові прогнози розвитку авіаційної галузі цивільної авіації, підготовлені Міжнародною організацією цивільної авіації, Міжнародною радою аеропортів, Європейським агентством із забезпечення безпеки аеронавігації, виробниками авіаційної техніки Boeing та Airbus. Зазначено особливості забезпечення безпеки світової системи управління повітряним рухом. Ідентифіковано галузі авіаційної безпеки світової системи повітряного транспорту. Визначено ефективність безпеки польотів та авіаційної безпеки глобальної системи повітряного транспорту |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-12-16
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5442
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 56, № 3 (2013); 112-117
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 56, № 3 (2013); 112-117 Proceedings of National Aviation University; Том 56, № 3 (2013); 112-117 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|