Запис Детальніше

Usability evaluation of e-learning applications

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Usability evaluation of e-learning applications
Оценка юзабилити электронных средств учебного назначения
ОЦІНЮВАННЯ ЮЗАБІЛІТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
 
Creator Царик, О. Р.; Національний авіаційний університет
 
Subject
e-learning applications; human-computer interaction; usability; usability evaluation methods; users
004.05:004.5(045)

методы оценки юзабилити; пользователи; человеко-компьютерное взаимодействие; электронные средства учебного назначения; юзабилити
004.05:004.5(045)

електронні засоби навчального призначення; користувачі; людино-комп’ютерна взаємодія; методи оцінки юзабіліті; юзабіліті
004.05:004.5(045)
 
Description Purpose is to justify the importance and the necessity of usability evaluation of e-learning applications. The method of study is definition of the concept of usability, analysis of existing methods and criteria for usability evaluation, as well as determining the parameters that are necessary to carry out the proper usability evaluation of e-learning applications. The basic methods for usability evaluating, as well as the criteria by which to conduct this assessment are determined. It is established that the assessment of usability of e-learning applications is an integral and important part of the development of life cycle of most tools and systems. Usability Evaluation enables the creation of e-learning systems that will be used to support its users, namely those who teach and those who learn. Development of appropriate methodologies for usability evaluating of e-learning is the key to creating effective, productive and high suitable educational systems.
Обоснована необходимость оценки юзабилити электронных средств учебного назначения. Определены понятие юзабилити, параметры, необходимые для проведения соответствующей оценки юзабилити электронных средств учебного назначения, основные методы оценки юзабилити, критерии, по которым нужно проводить эту оценку, составляющие юзабилити – техническая и дидактическая. Установлено, что оценка юзабилити электронных средств учебного назначения является неотъемлемой составляющей разработки жизненного цикла этих средств и систем. Показано, что оценка юзабилити дает возможность создания таких систем електронного обучения, которые будут направлены на поддержку своих пользователей, а именно того, кто обучает, и того, кто учится. Отмечено, что разработка соответствующей методики оценки юзабилити систем электронного обучения является ключом к созданию эффективных, продуктивных и «высокопригодных» обучающих систем.
Обґрунтувано необхідність оцінки юзабіліті електронних засобів навчального призначення. Визначено поняття юзабіліті, параметри, що необхідні для проведення відповідної оцінки юзабіліті електронних засобів навчального призначення, основні методи оцінки юзабіліті, критерії, за якими потрібно проводити цю оцінку, складові юзабіліті – технічна і дидактична. Установлено, що оцінка юзабіліті електронних засобів навчального призначення є невід’ємною і важливою складовою розробки життєвого циклу цих самих засобів і систем. Показано, що оцінка юзабіліті дає можливість створення таких систем електронного навчання, які будуть спрямовані на підтримку своїх користувачів, а саме того, хто навчає, і того, хто навчається. Зазначено, що розробка відповідної методики оцінки юзабіліті систем електронного навчання є ключем до створення ефективних, продуктивних і «високопридатних» навчальних систем.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-07-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5484
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 266-270
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 266-270
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 266-270
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).