Запис Детальніше

SOFTWARE IMPLEMENTATION METHODS OF DETECTION AND RESOLUTION OF POTENTIAL CONFLICTS BETWEEN AIRCRAFT

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOFTWARE IMPLEMENTATION METHODS OF DETECTION AND RESOLUTION OF POTENTIAL CONFLICTS BETWEEN AIRCRAFT
Программная реализация методов определения и решения потенциально конфликтных ситуаций между воздушными суднами
Програмна реалізація методів виявлення та вирішення потенційно конфліктних ситуацій між повітряними кораблями
 
Creator Kredentsar, Svetlana; Національний авіаційний університет
Chorna, Mariia; Національний авіаційний університет
 
Subject
aircraft; algorithm; flight level; potential conflict situation; software implementation; track
004.421(045)

алгоритм; воздушное судно; потенциально конфликтная ситуация; программная реализация; трек; ешелон
004.421(045)

алгоритм; ешелон; повітряний корабель; потенційно конфліктна ситуація; програмна реалізація; трек
004.421(045)
 
Description On a daily basis, on thousands of commercial and military flights, the lives of countless passengers are dependent upon the implementation of safety regulations adopted to protect the public interest. Detecting potential conflict situations – is not only analysis of many factors that occur in a given time, but also a final decision concerning crew of aircraft to change the motion parameters, the timely and proper execution of which will provide a safe distinction aircraft from holding the required minimum separation. А set of algorithms that can identify and resolve a potential conflict situation between the aircraft on counter, trail tracks and intersecting tracks has been developed. The software implementation of methods for the determination and resolution of potential conflict situations between aircraft has been made
Показано, что каждый день во время тысяч коммерческих и военных полетов жизни многих пассажиров зависят от реализации правил техники безопасности, принятых для защиты общественных интересов. Рассмотрены потенциально конфликтные ситуации, возникающие в конкретный момент времени, решения экипажа самолета об изменении параметров движения, своевременное и надлежащее выполнение которых обеспечит безопасное движение, придерживаясь минимума эшелонирования. Разработан комплекс алгоритмов, позволяющих определить и решить потенциально возможную конфликтную ситуацию между воздушными суднами на попутных, встречных и пересекающихся треках. Выполнена программная реализация методов определения и решения потенциально конфликтных ситуаций между воздушными суднами
Показано, що кожен день під час тисяч комерційних і військових польотів життя багатьох пасажирів залежать від реалізації правил техніки безпеки, прийнятих для захисту суспільних інтересів. Розглянуто потенційно конфліктні ситуації, які виникають в конкретний момент часу, рішення екіпажу літака про зміну параметрів руху, своєчасне та належне виконання яких забезпечить безпечний рух, дотримуючись мінімуму ешелонування. Розроблено комплекс алгоритмів, що дозволяють визначити і вирішити потенційно можливу конфліктну ситуацію між повітряними кораблями на попутних, зустрічних треках та треках, що перетинаються. Виконано програмну реалізацію методів виявлення та вирішення потенційно конфліктних ситуацій між повітряними кораблями.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-12-16
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5417
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 56, № 3 (2013); 35-40
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 56, № 3 (2013); 35-40
Proceedings of National Aviation University; Том 56, № 3 (2013); 35-40
 
Language en
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).