Запис Детальніше

THE METHODOLOGY OF THE SYNTHESIS OF ADAPTIVE CONTROL SYSTEM OF ACTIVE CANCELLATION OF VIBRATIONAL LOADING

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE METHODOLOGY OF THE SYNTHESIS OF ADAPTIVE CONTROL SYSTEM OF ACTIVE CANCELLATION OF VIBRATIONAL LOADING
Методика экспериментального синтеза адаптивной системы автоматического управления активной компенсациией вибрации
Методика експериментального синтезу адаптивної системи автоматичного управління активною компенсацією вібрації
 
Creator Pekurovskyi, Glib; National Aviation University
 
Subject
active methods; adaptive control system; compensation of vibration
628.517

адаптивная автоматическая система управления; активные методы; компенсация вибрации
628.517

адаптивна автоматична система управління; активні методи; компенсація вібрації
628.517
 
Description The paper describes the sequence of the stages of experimental synthesis of digital adaptive control system of active vibration cancellation. The methodic of plant’s identification that allows the system to work in a linear range is being proposed
Исследован синтез адаптивной системы автоматического управления снижением вибрации на стальной консольной балке за счет использования активных методов. Описана последовательность стадий при синтезе цифровой адаптивной системы автоматического управления активной компенсацией вибрации. На основе экспериментальных исследований адаптивных технологий при использовании активных методов оптимизации акустических характеристик материалов определено, что применение активных методов снижения вибронагрузки может быть реализовано на базе ПИД-регулятора с оптимальными коэффициентами усиления в пропорциональной, интегрирующей и дифференциальной цепях. Разработана методика синтеза адаптивной системы автоматического управления на основе активных методов снижения вибрации, отличающаяся от существующих необходимостью определения оптимальных координат размещения сенсоров и исполнительных устройств, а также идентификацией объекта управления в линейном диапазоне, что позволило получить с высокой достоверностью параметры модели объекта управления. Рассмотрена методика настройки параметров ПИД-регулятора, позволяющая обеспечить адаптивность предложенной системы автоматического управления вибрационной нагрузкой. Показано, что функционирование синтезированной адаптивной системы автоматического управления позволяет снизить уровень вибрации объекта управления за счет оптимальной настройки параметров ПИД-регулятора системы автоматического управления, например, на резонансной частоте 141 Гц уровень вибрации снижается на 2,9 дБ
Досліджено синтез адаптивної системи автоматичного управління зниженням вібрації на сталевій балці за рахунок використання активних методів. Описано послідовність стадій при синтезі цифрової адаптивної системи автоматичного управління активною компенсацією вібрації. На основі експериментальних досліджень адаптивних технологій при використанні активних методів оптимізації акустичних характеристик матеріалів визначено, що застосування активних методів зниження вібронавантаження може бути реалізовано на базі ПІД-регулятора з оптимальними коефіцієнтами підсилення в пропорціональному, інтегруючому та диференційному ланцюгах. Розроблено методику синтезу адаптивної системи автоматичного управління на основі активних методів зниження вібраційного навантаження, яка відрізняється від існуючих необхідністю визначення оптимальних координат розміщення сенсорів і виконавчих пристроїв, а також ідентифікацією об’єкта управління в лінійному діапазоні, що дозволило отримати з високою достовірністю параметри моделі об’єкта управління. Розглянуто методику налаштування параметрів ПІД-регулятора, яка дозволяє забезпечити адаптивність запропонованої системи автоматичного управління вібраційним навантаженням. Показано, що функціонування синтезованої адаптивної системи автоматичного управління дає можливість знизити рівень вібрації об’єкта управління за рахунок оптимального налаштування параметрів ПІД-регулятора системи автоматичного управління, наприклад, на резонансній частоті 141 Гц рівень вібрації знижується на 2,9 дБ
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-12-16
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5425
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 56, № 3 (2013); 59-64
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 56, № 3 (2013); 59-64
Proceedings of National Aviation University; Том 56, № 3 (2013); 59-64
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).