Запис Детальніше

Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства
Основные мотивы выхода на зарубежные рынки и особенности оценки внешнеэкономического потенциала предприятия
Basic reasons of going into foreign markets and features of estimation of external economic potential
 
Creator Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject мотиви міжнародної діяльності
міжнародні маркетингові стратегії
зовнішньоекономічний потенціал
тип експортної поведінки
мотивы международной деятельности
международународные маркетинговые стратегии
внешнеэкономический потенциал
тип экспортного поведения
reasons of international activity
international marketing strategy
external economic potential
type of export conduct
 
Description Розглянуто підходи до визначення мотивів розширення міжнародної маркетингової діяльності та класифіковано їх по основних групах. Запропоновано теоретико-методологічні підходи щодо оцінки потенціалу зовнішньоекономічної діяльності у поєднанні з визначенням типу експортної поведінки фірми, яка обумовлюється спонукальними мотивами виходу на зовнішній ринок. Рассмотрены подходы к определению мотивов расширения международной маркетинговой деятельности и проведена их классификация по основным группам. Предложены теоретико-методологические подходы к оценки потенциала внешнеэкономической деятельности в сочетании с определением типа экспортного поведения фирмы, которое обусловливается побудительными мотивами выхода на внешний рынок. Going is considered near determination of reasons of expansion of international marketing activity and they are classified for to the basic groups. It is offered teoretiko-methodological approaches in relation to the estimation of potential of foreign economic activity in combination with determination as an export conduct of firm, which is stipulated incentive reasons of going into an oversea market.
 
Date 2013-12-16T10:32:26Z
2013-12-16T10:32:26Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Крайнюченко, О. Ф. Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства / О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2005. – №17. – С. 162-165
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12149
 
Language uk_UK