Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства
Основные мотивы выхода на зарубежные рынки и особенности оценки внешнеэкономического потенциала предприятия Basic reasons of going into foreign markets and features of estimation of external economic potential |
|
Creator |
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
мотиви міжнародної діяльності
міжнародні маркетингові стратегії зовнішньоекономічний потенціал тип експортної поведінки мотивы международной деятельности международународные маркетинговые стратегии внешнеэкономический потенциал тип экспортного поведения reasons of international activity international marketing strategy external economic potential type of export conduct |
|
Description |
Розглянуто підходи до визначення мотивів розширення міжнародної маркетингової діяльності та класифіковано їх по основних групах. Запропоновано теоретико-методологічні підходи щодо оцінки потенціалу зовнішньоекономічної діяльності у поєднанні з визначенням типу експортної поведінки фірми, яка обумовлюється спонукальними мотивами виходу на зовнішній ринок. Рассмотрены подходы к определению мотивов расширения международной маркетинговой деятельности и проведена их классификация по основным группам. Предложены теоретико-методологические подходы к оценки потенциала внешнеэкономической деятельности в сочетании с определением типа экспортного поведения фирмы, которое обусловливается побудительными мотивами выхода на внешний рынок. Going is considered near determination of reasons of expansion of international marketing activity and they are classified for to the basic groups. It is offered teoretiko-methodological approaches in relation to the estimation of potential of foreign economic activity in combination with determination as an export conduct of firm, which is stipulated incentive reasons of going into an oversea market.
|
|
Date |
2013-12-16T10:32:26Z
2013-12-16T10:32:26Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крайнюченко, О. Ф. Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства / О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2005. – №17. – С. 162-165
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12149 |
|
Language |
uk_UK
|
|