Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки
Ценовое позиционирование как инструмент формирования ценности торговой марки Price keeping as instrument of forming of value of trade mark |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Бєлова, Т. Г. Крайнюченко, О. Ф. Скригун, Н. П. Белова, Т. Г. Крайнюченко, О. Ф. Skrygun, N. Belova, T. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
ціна
ціноутворення цінове позиціювання стратегія преміального ціноутворення цена ценообразование ценовое позиционирование стратегия премиального ценообразования price pricing price keeping strategy of the bonus pricing |
|
Description |
В статті сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних та маркетингових підходів до ціноутворення, їх переваги та недоліки та зв’язок з цілями ціноутворення, розкрито особливості систем нетто- та брутто-ціноутворення, визначено фактори, які впливають на вибір стратегії і тактики ціноутворення. В статье сконцентрировано внимание на исследовании роли цены в системе формирования ценности торговой марки, рассмотрена сущность расходных и маркетинговых подходов к ценообразованию, их преимущества и недостатки и связь с целями ценообразования, раскрыты особенности систем нетто- и брутто-ценообразования, определены факторы, которые влияют на выбор стратегии и тактики ценообразования. In the article attention is concentrated on research of role of price in the system of forming of value of trade mark, essence of the expense and marketings going is considered near pricing, their advantages and failings and connection with the aims of pricing, the features of the systems of netto- and gross-pricing are exposed, certainly factors which influence at choice strategy and tactic of pricing.
|
|
Date |
2013-12-16T10:38:01Z
2013-12-16T10:38:01Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки / Н. П. Скригун, Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2006. – № 18. – С. 116-119.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12151 |
|
Language |
uk_UK
|
|