Запис Детальніше

Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки
Ценовое позиционирование как инструмент формирования ценности торговой марки
Price keeping as instrument of forming of value of trade mark
 
Creator Скригун, Н. П.
Бєлова, Т. Г.
Крайнюченко, О. Ф.
Скригун, Н. П.
Белова, Т. Г.
Крайнюченко, О. Ф.
Skrygun, N.
Belova, T.
Krainiuchenko, O.
 
Subject ціна
ціноутворення
цінове позиціювання
стратегія преміального ціноутворення
цена
ценообразование
ценовое позиционирование
стратегия премиального ценообразования
price
pricing
price keeping
strategy of the bonus pricing
 
Description В статті сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних та маркетингових підходів до ціноутворення, їх переваги та недоліки та зв’язок з цілями ціноутворення, розкрито особливості систем нетто- та брутто-ціноутворення, визначено фактори, які впливають на вибір стратегії і тактики ціноутворення. В статье сконцентрировано внимание на исследовании роли цены в системе формирования ценности торговой марки, рассмотрена сущность расходных и маркетинговых подходов к ценообразованию, их преимущества и недостатки и связь с целями ценообразования, раскрыты особенности систем нетто- и брутто-ценообразования, определены факторы, которые влияют на выбор стратегии и тактики ценообразования. In the article attention is concentrated on research of role of price in the system of forming of value of trade mark, essence of the expense and marketings going is considered near pricing, their advantages and failings and connection with the aims of pricing, the features of the systems of netto- and gross-pricing are exposed, certainly factors which influence at choice strategy and tactic of pricing.
 
Date 2013-12-16T10:38:01Z
2013-12-16T10:38:01Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки / Н. П. Скригун, Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2006. – № 18. – С. 116-119.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12151
 
Language uk_UK