Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності
Теоретико-методические подходы к оценке степени готовности предприятия для международной маркетинговой деятельности Teoretiko-methodical going near the estimation of degree of readiness of enterprise for international marketing activity |
|
Creator |
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
міжнародний маркетинг
методика готовність підприємства до ЗЕД метод експертних оцінок международный маркетинг методика готовность предприятия к ВЭД метод экспертных оценок international marketing method readiness of enterprise to international marketing method of expert estimations |
|
Date |
2013-12-16T10:40:07Z
2013-12-16T10:40:07Z 2007 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Крайнюченко, О. Ф. Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності / О. Ф. Крайнюченко // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : тези доповідей III Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: – НУХТ, 2007. – С. 22.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152 |
|
Language |
uk_UK
|
|