Запис Детальніше

Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності
Теоретико-методические подходы к оценке степени готовности предприятия для международной маркетинговой деятельности
Teoretiko-methodical going near the estimation of degree of readiness of enterprise for international marketing activity
 
Creator Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject міжнародний маркетинг
методика
готовність підприємства до ЗЕД
метод експертних оцінок
международный маркетинг
методика
готовность предприятия к ВЭД
метод экспертных оценок
international marketing
method
readiness of enterprise to international marketing
method of expert estimations
 
Date 2013-12-16T10:40:07Z
2013-12-16T10:40:07Z
2007
 
Type Thesis
 
Identifier Крайнюченко, О. Ф. Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності / О. Ф. Крайнюченко // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : тези доповідей III Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: – НУХТ, 2007. – С. 22.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152
 
Language uk_UK