ЕКОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕКОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Шапран, О. Є.
Андрієнко, О. І. Шапран, Е. Е. Андриенко, О. И. Shapran, E. Andrienko, O. |
|
Subject |
потреба
попит довкілля екологічність товарів екологічна стратегія екологічна безпека екологізація 504:339.138 |
|
Description |
У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її вра- хування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологіч- ного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-16T08:08:23Z
2013-12-16T08:08:23Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шапран О. Є. ЕКОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, О. І. Андрієнко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3310 |
|
Language |
uk
|
|