Запис Детальніше

ЕКОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕКОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Шапран, О. Є.
Андрієнко, О. І.
Шапран, Е. Е.
Андриенко, О. И.
Shapran, E.
Andrienko, O.
 
Subject потреба
попит
довкілля
екологічність товарів
екологічна стратегія
екологічна безпека
екологізація
504:339.138
 
Description У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її вра-
хування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологіч-
ного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики
підприємства.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-16T08:08:23Z
2013-12-16T08:08:23Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шапран О. Є. ЕКОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, О. І. Андрієнко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3310
 
Language uk