Запис Детальніше

СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ
 
Creator Максимова, Т. С.
Драчевська, Т. Б.
 
Subject лояльність
споживачі
задоволеність
програми лояльності
прихильність
купівля
658.818
 
Description У статті розглядаються різні підходи до поняття лояльність, дається класифі-
кація різних її типів. Аналізується важливість програм лояльності для підприємств
та сучасних інструментів, які забезпечують успішність функціонування програми та
ріст ступеня лояльності.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-16T08:21:29Z
2013-12-16T08:21:29Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, Т. Б. Драчевська // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3312
 
Language uk