Запис Детальніше

АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ФІРМИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ФІРМИ
 
Creator Голубєва, Н. М.
Цопа, Г. О.
Голубєва, С. М.
 
Subject асортимент
запаси
товарооборотність
збутова діяльність
658.12
 
Description У статті розглянуто принципи формування асортименту торговельної фірми й
проведення заходів щодо вдосконалення асортиментів продукції.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-16T09:08:53Z
2013-12-16T09:08:53Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Голубєва Н. М. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ФІРМИ [Електронний ресурс] / Н. М. Голубєва, Г. О. Цопа, С. М. Голубєва // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3317
 
Language uk