АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ФІРМИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ФІРМИ
|
|
Creator |
Голубєва, Н. М.
Цопа, Г. О. Голубєва, С. М. |
|
Subject |
асортимент
запаси товарооборотність збутова діяльність 658.12 |
|
Description |
У статті розглянуто принципи формування асортименту торговельної фірми й проведення заходів щодо вдосконалення асортиментів продукції. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-16T09:08:53Z
2013-12-16T09:08:53Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голубєва Н. М. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ РЕАЛІЗОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ФІРМИ [Електронний ресурс] / Н. М. Голубєва, Г. О. Цопа, С. М. Голубєва // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3317 |
|
Language |
uk
|
|