Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ
 
Creator Жданова, О. С.
 
Subject конфлікт
маркетингова політика
інтерес
зацікавлені сторони
управління
658.8
 
Description У статті подано основні типології та ознаки конфліктів, підходи до їх вивчен-
ня. Розглянуто елементи маркетингового конфлікту. Наведено класифікацію конф-
ліктів за їх якісними характеристиками. Розглянуто триступінчасту програму дій
щодо контролю як форми свідомої дії на конфлікт у сфері маркетингової політики.
Запропоновано конкретні політики для управління конфліктами на підприємстві.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-16T09:26:10Z
2013-12-16T09:26:10Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320
 
Language uk