МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
|
|
Subject |
конфлікт
маркетингова політика інтерес зацікавлені сторони управління 658.8 |
|
Description |
У статті подано основні типології та ознаки конфліктів, підходи до їх вивчен- ня. Розглянуто елементи маркетингового конфлікту. Наведено класифікацію конф- ліктів за їх якісними характеристиками. Розглянуто триступінчасту програму дій щодо контролю як форми свідомої дії на конфлікт у сфері маркетингової політики. Запропоновано конкретні політики для управління конфліктами на підприємстві. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-16T09:26:10Z
2013-12-16T09:26:10Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320 |
|
Language |
uk
|
|