Запис Детальніше

СТРАТЕГІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗАТ «КОРПОРАЦІЯ «ГЛОРІЯ ДЖИНС» В УМОВАХ ФРАГМЕНТАРНОГО РИНКУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТРАТЕГІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗАТ «КОРПОРАЦІЯ «ГЛОРІЯ ДЖИНС» В УМОВАХ ФРАГМЕНТАРНОГО РИНКУ
 
Creator Шапран, О. Є.
Кордубайло, Г. В.
 
Subject стратегія
роздрібна торгівля
ринок
конкурентні переваги
купівельна лояльність
позиціонування
339.37
 
Description У статті висвітлено сутність, складові та необхідність розробки стратегії роз-
дрібної торгівлі з метою підвищення конкурентоспроможності компанії. Визначено
конкурентні переваги та позиціонування підприємства «Глорія Джинс», що форму-
ють її стратегію та дозволяють вести успішну конкурентну боротьбу на українсько-
му ринку одягу для дітей та підлітків.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-16T09:31:22Z
2013-12-16T09:31:22Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шапран О. Є. СТРАТЕГІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗАТ «КОРПОРАЦІЯ «ГЛОРІЯ ДЖИНС» В УМОВАХ ФРАГМЕНТАРНОГО РИНКУ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Г. В. Кордубайло // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3321
 
Language uk