СТРАТЕГІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗАТ «КОРПОРАЦІЯ «ГЛОРІЯ ДЖИНС» В УМОВАХ ФРАГМЕНТАРНОГО РИНКУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТРАТЕГІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗАТ «КОРПОРАЦІЯ «ГЛОРІЯ ДЖИНС» В УМОВАХ ФРАГМЕНТАРНОГО РИНКУ
|
|
Creator |
Шапран, О. Є.
Кордубайло, Г. В. |
|
Subject |
стратегія
роздрібна торгівля ринок конкурентні переваги купівельна лояльність позиціонування 339.37 |
|
Description |
У статті висвітлено сутність, складові та необхідність розробки стратегії роз- дрібної торгівлі з метою підвищення конкурентоспроможності компанії. Визначено конкурентні переваги та позиціонування підприємства «Глорія Джинс», що форму- ють її стратегію та дозволяють вести успішну конкурентну боротьбу на українсько- му ринку одягу для дітей та підлітків. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-16T09:31:22Z
2013-12-16T09:31:22Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шапран О. Є. СТРАТЕГІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЗАТ «КОРПОРАЦІЯ «ГЛОРІЯ ДЖИНС» В УМОВАХ ФРАГМЕНТАРНОГО РИНКУ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Г. В. Кордубайло // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3321 |
|
Language |
uk
|
|