Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку
Аромамаркетинг: особенности и перспективы развития Aromamarketing: features and prospects of development |
|
Creator |
Поверіна, Ю. О.
Крайнюченко, О. Ф. Поверина, Ю. А. Крайнюченко, О. Ф. Poverina, Y. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
аромамаркетинг
запах просування товарів канали комунікацій аромамаркетинг запах продвижение товаров каналы коммуникаций aromamarketing smell advancement of commodities ductings of communications |
|
Description |
Розглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку. Рассмотрена сущность, задание и место аромамаркетинга в системе маркетинговых коммуникаций предприятия; очерчены особенности применения этого нового вида маркетинга; определены перспективные тенденции его развития. Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.
|
|
Date |
2013-12-17T11:19:04Z
2013-12-17T11:19:04Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Поверіна, Ю. О. Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку / Ю. О. Поверіна, О. Ф. Крайнюченко // Zprávy vědecké ideje – 2013 : materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference . – Praha : Education and Science, 2013 – Díl 3. - С. 21-23.
978-966-8736-05-6 http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12230 |
|
Language |
uk_UK
|
|