Запис Детальніше

Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку
Аромамаркетинг: особенности и перспективы развития
Aromamarketing: features and prospects of development
 
Creator Поверіна, Ю. О.
Крайнюченко, О. Ф.
Поверина, Ю. А.
Крайнюченко, О. Ф.
Poverina, Y.
Krainiuchenko, O.
 
Subject аромамаркетинг
запах
просування товарів
канали комунікацій
аромамаркетинг
запах
продвижение товаров
каналы коммуникаций
aromamarketing
smell
advancement of commodities
ductings of communications
 
Description Розглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку. Рассмотрена сущность, задание и место аромамаркетинга в системе маркетинговых коммуникаций предприятия; очерчены особенности применения этого нового вида маркетинга; определены перспективные тенденции его развития. Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.
 
Date 2013-12-17T11:19:04Z
2013-12-17T11:19:04Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Поверіна, Ю. О. Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку / Ю. О. Поверіна, О. Ф. Крайнюченко // Zprávy vědecké ideje – 2013 : materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference . – Praha : Education and Science, 2013 – Díl 3. - С. 21-23.
978-966-8736-05-6
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12230
 
Language uk_UK