МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО РОЗВИТКУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО РОЗВИТКУ
|
|
Creator |
Аронова, В. В.
Харченко, А. С. |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова діяльність управління маркетинговою діяльністю розвиток маркетингової діяльності управління розвитком маркетингової діяльності цілеспрямоване управління розвитком маркетингової діяльності 658.8 |
|
Description |
У статті проведено аналіз існуючих визначень маркетингової діяльності, сфо- рмульовано найбільш загальні визначення маркетингової діяльності та завдань управління розвитком маркетингової діяльності. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T07:20:20Z
2013-12-17T07:20:20Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аронова В. В. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО РОЗВИТКУ [Електронний ресурс] / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3322 |
|
Language |
uk
|
|