Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО РОЗВИТКУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО РОЗВИТКУ
 
Creator Аронова, В. В.
Харченко, А. С.
 
Subject маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
розвиток маркетингової діяльності
управління розвитком маркетингової діяльності
цілеспрямоване управління розвитком маркетингової діяльності
658.8
 
Description У статті проведено аналіз існуючих визначень маркетингової діяльності, сфо-
рмульовано найбільш загальні визначення маркетингової діяльності та завдань
управління розвитком маркетингової діяльності.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T07:20:20Z
2013-12-17T07:20:20Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Аронова В. В. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО РОЗВИТКУ [Електронний ресурс] / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3322
 
Language uk