Запис Детальніше

ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Герцик, В. А.
Васильєв, В. В.
 
Subject конкурентоспроможність
економіка
фактори
підприємство
рівні
конкурентне середовище
658.8
 
Description У статті розглядається вплив факторів на конкурентоспроможність підприємства. Згруповано теоретичні підходи до точок зору щодо факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Запропоновано серед маркетингових факторів
забезпечення конкурентоспроможності підприємства розглядати створення додаткової цінності для споживача на основі маркетингу відносин.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T07:42:45Z
2013-12-17T07:42:45Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Герцик В. А. ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / В. А. Герцик, В. В. Васильєв // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3324
 
Language uk