ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Герцик, В. А.
Васильєв, В. В. |
|
Subject |
конкурентоспроможність
економіка фактори підприємство рівні конкурентне середовище 658.8 |
|
Description |
У статті розглядається вплив факторів на конкурентоспроможність підприємства. Згруповано теоретичні підходи до точок зору щодо факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Запропоновано серед маркетингових факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства розглядати створення додаткової цінності для споживача на основі маркетингу відносин. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T07:42:45Z
2013-12-17T07:42:45Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герцик В. А. ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / В. А. Герцик, В. В. Васильєв // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3324 |
|
Language |
uk
|
|