Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ»

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ»
 
Creator Гончарова, І. І.
Гончаров, О. Ю.
 
Subject неприбуткові організації
маркетинг неприбуткових суб’єктів
некомерційний продукт
благодійна діяльність
модель поведінки
соціальний ефект
658.8:06
 
Description Досягнення Україною Цілей Розвитку Тисячоліття – орієнтирів розвитку кра-
їни на середньострокову перспективу – неможливе без ефективного функціонування недержавних, некомерційних, суспільних установ. На підставі дослідження існуючих точок зору щодо сутності маркетингової діяльності некомерційних підприємств, організацій, установ, сформульовано визначення поняття «маркетинг неприбуткових суб’єктів».
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T08:14:00Z
2013-12-17T08:14:00Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гончарова І. І. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ» [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, О. Ю. Гончаров // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3326
 
Language uk