ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ»
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ»
|
|
Creator |
Гончарова, І. І.
Гончаров, О. Ю. |
|
Subject |
неприбуткові організації
маркетинг неприбуткових суб’єктів некомерційний продукт благодійна діяльність модель поведінки соціальний ефект 658.8:06 |
|
Description |
Досягнення Україною Цілей Розвитку Тисячоліття – орієнтирів розвитку кра- їни на середньострокову перспективу – неможливе без ефективного функціонування недержавних, некомерційних, суспільних установ. На підставі дослідження існуючих точок зору щодо сутності маркетингової діяльності некомерційних підприємств, організацій, установ, сформульовано визначення поняття «маркетинг неприбуткових суб’єктів». |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T08:14:00Z
2013-12-17T08:14:00Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гончарова І. І. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ» [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, О. Ю. Гончаров // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3326 |
|
Language |
uk
|
|