ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
|
|
Creator |
Гончарова, І. І.
Яценко, К. В. |
|
Subject |
мода
індустрія моди fashion-маркетинг колекція haute-couture prêt-а-porter сoncept store fashion week бренд fashion-ритейл байїнг візуальний мерчандайзинг 339.138:687.01 |
|
Description |
Індустрія моди України належить до галузей сфери послуг, які динамічно розвиваються та мають значні перспективи. Посилення конкуренції між національною продукцією і відносно дешевими імпортними товарами легкої промисловості, збільшення обсягів контрафактної продукції й ін. проблеми потребують застосування у діяльності підприємств інструментів маркетингу. У статті досліджено специфічні особливості маркетингу в індустрії моди. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T08:19:58Z
2013-12-17T08:19:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гончарова І. І. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ В ІНДУСТРІЇ МОДИ [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, К. В. Яценко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3327 |
|
Language |
uk
|
|