Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
 
Creator Гончарова, І. І.
Яценко, К. В.
 
Subject мода
індустрія моди
fashion-маркетинг
колекція
haute-couture
prêt-а-porter
сoncept store
fashion week
бренд
fashion-ритейл
байїнг
візуальний мерчандайзинг
339.138:687.01
 
Description Індустрія моди України належить до галузей сфери послуг, які динамічно розвиваються та мають значні перспективи. Посилення конкуренції між національною
продукцією і відносно дешевими імпортними товарами легкої промисловості, збільшення обсягів контрафактної продукції й ін. проблеми потребують застосування
у діяльності підприємств інструментів маркетингу. У статті досліджено специфічні
особливості маркетингу в індустрії моди.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T08:19:58Z
2013-12-17T08:19:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гончарова І. І. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ В ІНДУСТРІЇ МОДИ [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, К. В. Яценко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3327
 
Language uk