Запис Детальніше

ЛАТЕРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЛАТЕРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Жданова, О. С.
Тарасюк, Ю. А.
 
Subject латеральний маркетинг
традиційний маркетинг
підприємство
мислення «уздовж»
мислення «упоперек»
інструментарій
339.1
 
Description У статті розглянуто актуальне на сьогоднішній день питання використання
латерального маркетингу. Розглянуто сутність латерального маркетингу та обґрунтовано необхідність використання його методів на українських підприємствах.
Проведено аналіз основних етапів процесу латерального мислення. Розглянуто сучасні українські ринкові тенденції.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T08:25:04Z
2013-12-17T08:25:04Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. ЛАТЕРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, Ю. А. Тарасюк // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3328
 
Language uk