ЛАТЕРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЛАТЕРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
Тарасюк, Ю. А. |
|
Subject |
латеральний маркетинг
традиційний маркетинг підприємство мислення «уздовж» мислення «упоперек» інструментарій 339.1 |
|
Description |
У статті розглянуто актуальне на сьогоднішній день питання використання латерального маркетингу. Розглянуто сутність латерального маркетингу та обґрунтовано необхідність використання його методів на українських підприємствах. Проведено аналіз основних етапів процесу латерального мислення. Розглянуто сучасні українські ринкові тенденції. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T08:25:04Z
2013-12-17T08:25:04Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. ЛАТЕРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, Ю. А. Тарасюк // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3328 |
|
Language |
uk
|
|