Запис Детальніше

ПРОДУКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРОДУКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
 
Creator Жданова, О. С.
Фірсенко, К. І.
 
Subject продукт-плейсмент
реклама
просування
бренд
комунікації
продукт
рольова модель
ситуативна модель
658.8
 
Description У статті розглядається важливе на сьогоднішній день питання просування товарів за допомогою продукт-плейсменту та його ефективність. Розглянуто сутність,
основні позитивні сторони продукт-плейсменту, відмічено основні види розміщення продукт-плейсменту, досліджено основні напрямки для бізнес-діяльності у сфері
продукт-плейсменту, проведено аналіз рольової і ситуативної моделей.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-12-17T08:30:59Z
2013-12-17T08:30:59Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. ПРОДУКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, К. І. Фірсенко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3329
 
Language uk