ПРОДУКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОДУКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
Фірсенко, К. І. |
|
Subject |
продукт-плейсмент
реклама просування бренд комунікації продукт рольова модель ситуативна модель 658.8 |
|
Description |
У статті розглядається важливе на сьогоднішній день питання просування товарів за допомогою продукт-плейсменту та його ефективність. Розглянуто сутність, основні позитивні сторони продукт-плейсменту, відмічено основні види розміщення продукт-плейсменту, досліджено основні напрямки для бізнес-діяльності у сфері продукт-плейсменту, проведено аналіз рольової і ситуативної моделей. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-12-17T08:30:59Z
2013-12-17T08:30:59Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. ПРОДУКТ-ПЛЕЙСМЕНТ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, К. І. Фірсенко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3329 |
|
Language |
uk
|
|